Kingdom Come Deliverance komt naar de Nintendo Switch

Beleef waar en wanneer je maar wilt middeleeuwse avonturen!

De hooggeprezen, historische action RPG Kingdom Come: Deliverance komt begin volgend jaar naar de Nintendo Switch.

De epische saga van Kingdom Come: Deliverance is binnenkort overal en altijd te beleven op de Nintendo Switch. Deze unieke ervaring is ontwikkeld door Saber Interactive, in samenwerking met Warhorse Studios.

De Royal Edition: A Portable Epic
Henry's missie om wraak te nemen tijdens een wrede burgeroorlog, tegen de rijke achtergrond van Bohemen, wordt nieuw leven ingeblazen op het portable scherm van de Nintendo Switch.

De Royal Edition komt in 2024 zowel fysiek als digitaal beschikbaar voor de Nintendo Switch. Het betreft de complete game met alle DLC’s  – Treasures of the Past, From the Ashes, The Amorous Adventures of Bold Sir Hans Capon, Band of Bastards en A Woman's Lot.

Bohemen: Een rijk in verval
Bohemen, een rijk vol strijd en cultuur, wacht op je komst. Na de dood van Keizer Karel IV zet chaos de toon. Kingdom Come: Deliverance werpt je in een wereld die wordt verscheurd door oorlog, corruptie en verraad. Wenceslas, de naïeve erfgenaam van de kroon, wordt geconfronteerd met een meedogenloze invasie door Sigismund de Rode Vos. Wanneer Wenceslas is ontvoerd, blijft Bohemen weerloos achter.
Nadat je bij de strijd raakt betrokken, sluit je je aan bij Lord Radzig Kobyla's verzet om te vechten voor de toekomst van Bohemen.

Koninklijke kenmerken:

• Gigantische, realistische open wereld: Verken middeleeuws Bohemen en dompel jezelf onder in een wereld met machtige kastelen, uitgestrekte velden en dichte bossen.
  • Non-lineair verhaal: Voltooi missies zoals je wilt, maar houd rekening met de consequenties van je beslissingen.
  • Uitdagende gevechten: Stort je in spannende, genadeloze gevechten, vanaf afstand, van dichtbij of sluipend. Kies je wapens en voer tientallen unieke combo’s uit.
  • Ontwikkel je personage: Verbeter je vaardigheden, verdien perks, en versterk je uitrusting.
  • Dynamische wereld: Je acties leiden tot reacties. Ga je vechten, stelen, verleiden, dreigen, overtuigen of onderhandelen? De keuze is aan jou.
  • Historisch accuraat: Ontmoet echte historische personages en beleef de getrouw nagebootste wereld van middeleeuws Bohemen.

Beleef de complete middeleeuwen: altijd en overal.

Kingdom Come: Deliverance nodigt Nintendo Switch-spelers uit om te vertrekken op een onvergetelijke reis door een historisch rijke en visueel verbluffende wereld. Of je nu thuis bent, in de bus zit of op vakantie bent, je kunt waar en wanneer je maar wilt naar de middeleeuwen vertrekken om het lot van Bohemen te bepalen.