Media Alert

Nieuwe versie van de genre-definiërende RPG Persona 3 Reload™ is nu verkrijgbaar

Nu verkrijgbaar op Xbox Game Pass, Xbox Series X|S, Xbox One, Windows, Steam, PlayStation®5 en PlayStation®4

Persona 3 Reload is vandaag door ATLUS uitgebracht voor Xbox Series X|S, Xbox One, Windows, Xbox Game Pass, Steam, PlayStation®5 en PlayStation®4. Persona 3 Reload is een fascinerende nieuwe interpretatie van de RPG die het genre gedefinieerd heeft, herboren voor de moderne tijd met een opgefrist gevechtssysteem, totaal nieuwe en haarscherpe graphics, geremasterde audio met een nieuwe Engelse voice-over en gemoderniseerde functionaliteit voor een groot gebruiksgemak.

Bekijk de Persona 3 Reload-gameplayreleasetrailer hier: https://youtu.be/OWyqQozFGHs

Spelers kunnen de Digital Premium, Deluxe en Standard Edition van de game op alle beschikbare platforms kopen, of de Standard Edition op fysieke media voor bepaalde platforms, via de website van de game hier.

Om de release van Persona 3 Reload te vieren, vinden er momenteel een aantal digitale en fysieke activiteiten plaats:

• Persona 3 Reload WEBTOON - Merryweather Media, de maker van de populaire WEBTOON Originals, komt met een vijfdelige miniserie die de lezers laat kennismaken met het verhaal van Persona 3 Reload. De eerste twee delen zijn te vinden op WEBTOON, 's werelds grootste webcomic-platform. Houd de wekelijkse verschijning van de resterende delen goed in de gaten.
  • Yokocho/Ichiba samenwerking - Om de verschijning van de game te vieren, heeft de iconische Londense ramen-eetgelegenheid Ramen Yokocho van nu tot april drie ongelofelijke menu's samengesteld, elk vernoemd naar een hoofdpersonage uit de game. Gedurende deze samenwerking is er ook een dessert-pop-up in Ichiba, Westfield Londen, waar limited edition Persona 3 Reload-donuts en bubbelthee verkrijgbaar zijn.
  • Level Up met Nanoleaf - Gek op Persona 3 Reload en wil je meer uit je game-beleving halen? Om de release te vieren, kun je jezelf helemaal onderdompelen in het Donkere uur met Nanoleafs Full Immersion Bundle, waarbij de heldere achtergrondverlichting je gameplek verlicht met het schitterende klei\urenpalet van Persona 3 Reload.
  • 3D-reclameborden - In Downtown LA en op New Yorks Times Square kun je 3D-reclameborden vinden van Aigis, de Protagonist en Thanatos! Je komt Persona 3 Reload ook overal tegen op reclameborden in het centrum van Londen.

Stap in de schoenen van een uitwisselingsstudent die een onverwacht lot tegemoet gaat wanneer hij het uur betreedt dat 'verborgen' is tussen de ene dag en de andere. Maak een ongelooflijke kracht wakker en ga achter de mysteries van Tartarus aan, vecht voor je vrienden en laat voor altijd een stempel op hun herinneringen achter. Stort je in het Donkere uur en laat de krochten van je hart ontwaken!

About ATLUS
Atlus U.S.A., Inc. has become known across the industry as a mark of high-quality, deeply immersive, uniquely Japanese video game experiences.  With award-winning titles that reach across a variety of genres and platforms, including the Shin Megami Tensei® and Persona® series of role-playing games, the ground-breaking action-adventure/puzzle game Catherine™, and the much-celebrated RPG Demon's Souls™, Atlus is committed to offering the highest standard in interactive entertainment experiences. www.atlus.com

About PLAION
PLAION is a leading independent developer and producer of games and entertainment products, with nine development studios and five publishing units based all over the world. Founded in 1994 as Koch Media, PLAION offers a unique breadth of services and solutions, dynamically growing its business to push ourselves and our partners to the forefront in all the segments we operate in.

PLAION runs a multi-label strategy, with fully owned publishing units, such as Deep Silver, Prime Matter, Milestone, Vertigo Games and Ravenscourt, publishing games for consoles, PC and VR platforms across all physical and digital channels.

Additionally - as a global publishing partner - PLAION has formed long-term multinational publishing collaborations with numerous game publishers including Activision Blizzard, Bethesda, Capcom, Focus Multimedia, Giants Software, Koei Tecmo, Paradox, Sega, SNK, Square Enix, Techland, THQ Nordic, Tripwire, Warner Bros and many others.

With its parent company in Höfen, Austria - and the HQ in Munich, Germany - PLAION owns local publishing companies in Germany, UK, France, Spain, Italy, Sweden, the Netherlands, Austria, Switzerland, Poland, Australia, the United States as well as Japan and Hong Kong.

PLAION owns nine game development studios: Deep Silver Dambuster Studios (Nottingham, UK), Fishlabs (Hamburg, DE), Warhorse Studios (Prague, CZ), Milestone (Milan, IT), Voxler (Paris, FR) , DigixArt (Montpellier, FR), Flying Wild Hog (Warsaw, Kraków, Rzeszów, PL), Free Radical Design (Nottingham, UK) and Vertigo Games (Rotterdam, Amsterdam, NL). Additionally, PLAION collaborates with numerous independent development studios around the world.

Part of PLAION is also PLAION PICTURES, a leading independent film distributor in Europe with a library of more than 1.400 titles. Further business operations include Sola Media, a sales agency and production company for family entertainment, Spotfilm Networx, a multi-channel streaming network, and a sub-label dedicated to Japanese animation.

PLAION also owns the leading video game merchandise company DPI Merchandising (Denver, Roseburg, USA and Munich, DE) and a Quality Assurance Facility in Olomouc, CZ.

PLAION is an Embracer Group company.