Pilgor is terug! Goat Simulator 3 verschijnt vandaag voor PC en consoles

Pilgor is terug en dit keer heeft hij vrienden meegebracht voor heerlijke chaos in een gloednieuwe sandboxwereld

Coffee Stain Publishing, Coffee Stain North en PLAION maken met plezier bekend dat Goat Simulator 3 de wereld in is gestuurd. Er valt niets meer aan te doen; het hek is open, de geiten zijn vrij.

Goat Simulator 3 is nu exclusief via de Epic Games Store verkrijgbaar voor pc, en voor PlayStation 5 en Xbox Series X/S.

Bekijk hier de launch-trailer

Vanaf vandaag kunnen spelers zich beukend, grindend, racend, wallrunnend en kopstotend een weg banen over het sfeervolle eiland San Angora, een gloednieuwe, reusachtige sandbox-playground met een oppervlakte van 1.141.822 vierkante geiten* (terwijl de originele Goat Simulator slechts een oppervlak van 60.900 vierkante geiten had – wat in saaie mensentaal betekent dat het vervolg ruim 18 keer groter is).

Spelers kunnen zowel solo als met maximaal vier spelers tegelijk rotzooi trappen, deelnemen aan minigames, missies voltooien en de mysteriën van een geheime geitenvereniging ontrafelen – gewoon de gebruikelijke geitendingen, dus.

Kenmerken:

• GEITEN: Je speelt als een geit! Als Pilgor, om precies te zijn. Maar je krijgt ook de kans om de skins van vele andere geiten te dragen. Lange geiten, grappige geiten, boze geiten – alle geiten die je je maar kunt wensen, en meer.
  • MULTIPLAYER: Je vrienden kunnen ook de geit uithangen! Goat Simulator 3 biedt namelijk een co-opstand voor maximaal 4 spelers, lokaal of online. Reis samen rond de wereld, haal samen de domste streken uit, en neem deel aan 7 leuke multiplayer mini-games – als je tenminste je vriendschappen op het spel durft te zetten.
  • VERKENNEN: Goat Simulator 3 dumpt je in een gigantische nieuwe sandbox vol geheimen, missies en verzameldingen, en de ontwikkelaars hebben dit keer zelfs de moeite genomen een einde aan de game te breien! Vind je weg op je eigen vier hoeven, glijd op je achterste, of maak gebruik van het feit dat alle geiten nu auto’s kunnen besturen.
  • CHAOS EN KETTINGREACTIES: Lik, stoot, beuk en explodeer je een weg over de map, en zorg dat je spoor van chaos geen NPC ongeroerd laat. Speel met de universeel geaccepteerde vier elementen (Vuur, Elektriciteit, Olie en Ruimteslijm), beproef de grenzen van de physics in de wereld en rommel met verdachte objecten voor verrassende resultaten.
  • CUSTOMISATION: Spelers kunnen Hoofd, Rug, Voeten, Lichaam, Hoorns en Vacht van hun geit volledig aanpassen met meer dan 300 stuks uitrusting – van toiletrollen tot dienbladen… en zelfs échte kledingstukken, als het echt moet. Sommige onderdelen veranderen je speelstijl of geven je nieuwe krachten, maar de meeste draag je natuurlijk gewoon om er cool uit te zien.

Santiago Ferrero, creative director bij Coffee Stain North: “Op dit moment willen we mensen graag vriendelijk vragen om onze stomme game te kopen. Ik weet niet of Goat Simulator 3 je geld waard is, ik weet wel dat het veel geld kostte om deze game te maken. Dus help deze ontwikkelaars even uit de brand, want we hebben nog veel meer gestoorde ideeën om de wereld in te helpen. Namens iedereen bij Coffee Stain North willen we graag sorry of graag gedaan zeggen, afhankelijk van wat je van onze game vindt!”

Ga voor meer informatie over geiten naar de officiële Goat Simulator 3-website.
Goat Simulator 3 is nu verkrijgbaar voor pc via de Epic Games Store, en voor PlayStation 5 en Xbox Series X/S.
-EINDE-

Opmerking:

* Jawel, de ontwikkelaars hebben de map daadwerkelijk in vierkante geiten gemeten. Deze technische prestatie werd bereikt door modellen van de hoofdgeit Pilgor van neus tot staart langs de randen van de map te plaatsen en er vervolgens een lagere school-berekening op los te laten. Nee, ze hadden op dat moment echt niets beters te doen.

About Coffee Stain Studios

Coffee Stain is a game developer, publisher and investor with offices in Skövde, Stockholm, Malmö, Trollhättan and Gothenburg. Founded in 2010, Coffee Stain is responsible for Goat Simulator, the Sanctum Games, A Story About My Uncle, Huntdown, and Satisfactory, currently in Early Access. Coffee Stain is also the publisher of popular games such as Deep Rock Galactic, Valheim, and Midnight Ghost Hunt, made by external developers. To support diversity in the industry, Coffee Stain launched Leveling the Playing Field (LTPF) which offers funding to smaller and start-up development teams where at least half of employees are underrepresented minorities.

To find out more about partnerships and opportunities with Coffee Stain, visit the official website or follow Coffee Stain on Twitter, Facebook, Instagram and Youtube.

PLAION is a leading independent developer and producer of games and entertainment products, with ten development studios and five publishing units based all over the world. Founded in 1994 as Koch Media, PLAION offers a unique breadth of services and solutions, dynamically growing its business to push ourselves and our partners to the forefront in all the segments we operate in.

PLAION owns ten game development studios: Deep Silver Volition (Champaign, IL, USA), Deep Silver Dambuster Studios (Nottingham, UK), Fishlabs (Hamburg, DE), Warhorse Studios (Prague, CZ), Milestone (Milan, IT), Voxler (Paris, FR) , DigixArt (Montpellier, FR), Flying Wild Hog (Warsaw, Kraków, Rzeszów, PL), Free Radical Design (Nottingham, UK) and Vertigo Games (Rotterdam, Amsterdam, NL). Additionally, PLAION collaborates with numerous independent development studios around the world.